سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

تبیین مدل موانع بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط ایرانی

صفحه 1-16
مریم الف پور تراکمه؛ علی اکبر برومیده؛ منوچهر انصاری

2.

تحلیل موضوعی مطالعات بازاریابی در بستر اسلامی با رویکرد فراترکیب

صفحه 17-36
شهریار عزیزی؛ سلمان عیوضی نژاد؛ نوشین خیری

3.

طراحی مدلی برای اثربخشی تبلیغات تلویزیونی با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم

صفحه 37-56
مژگان خرمی؛ آمنه خدیور

4.

تحلیل بازاریابی رابطه‌ای مبتنی بر مبادله ارزش در بازارهای تجاری با رویکرد اهمیت- عملکرد (موردمطالعه: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)

صفحه 57-74
مهرنوش نجفی؛ حسین وظیفه دوست؛ هاشم نیکو مرام؛ زهره دهدشتی شاهرخ

5.

واکاوی و آسیب‌شناسی فروش و بازرگانی چای ایران و ارائه راهبردهای برون‌رفت از آن

صفحه 47-98
میر هادی موذن جمشیدی؛ سید حامد هاشمی

6.

ارائه مقیاسی برای سنجش کانال‌های جستجوی محصول بر اساس ویژگی‌های خرید لذت‌جویانه و سودمندگرایانه

صفحه 99-116
معصومه فردی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ بیت اله اکبری مقدم

7.

مفهوم‌پردازی بافت فرهنگی و ابعاد فیزیکی لوگو در برندهای برتر صنعت فوتبال

صفحه 117-134
خدیجه عزیزی؛ بیژن رضایی؛ یوسف محمدی فر

8.

شناسایی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب استراتژی برند شرکتی در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد

صفحه 135-154
رضا بحرینی؛ امیر صادقی؛ محمود غلامی

9.

طراحی مدل اثر نوستالژی بر برندسازی(رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری فراگیر)

صفحه 155-180
حامد عرب احمدی؛ یونس وکیل الرعایا

10.

واکاوی نقش کمپین‌های تبلیغاتی زیست‌محیطی در ترویج رفتارهای شهروندی زیست‌محیطی: ارائه چارچوب به‌کارگیری بازاریابی اجتماعی

صفحه 181-210
زهرا کاظمی سراسکانرود؛ میثم شیرخدایی؛ محمود یحیی زاده فر؛ محمد صفری؛ سمیه نامدار طجری

11.

ترسیم و تفسیر درخت تصمیم‌گیری مشتریان بازارچه مرزی اینچه برون با استفاده از رویکرد ترکیبی

صفحه 211-232
محمد علی سیاه سرانی کجوری

12.

ارائه مدل کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری ایران با رویکرد داده بنیاد

صفحه 233-256
علی لطفی؛ علی اکبر فرهنگی؛ الهام فریدچهر؛ نادر غریب‌نواز