سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

خرمی, مژگان, خدیور, آمنه. (1403). طراحی مدلی برای اثربخشی تبلیغات تلویزیونی با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم. , 20(21), 37-56. doi: 10.22070/cs.2024.17979.1325
مژگان خرمی; آمنه خدیور. "طراحی مدلی برای اثربخشی تبلیغات تلویزیونی با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم". , 20, 21, 1403, 37-56. doi: 10.22070/cs.2024.17979.1325
خرمی, مژگان, خدیور, آمنه. (1403). 'طراحی مدلی برای اثربخشی تبلیغات تلویزیونی با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم', , 20(21), pp. 37-56. doi: 10.22070/cs.2024.17979.1325
خرمی, مژگان, خدیور, آمنه. طراحی مدلی برای اثربخشی تبلیغات تلویزیونی با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم. , 1403; 20(21): 37-56. doi: 10.22070/cs.2024.17979.1325