سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

بحرینی, رضا, صادقی, امیر, غلامی, محمود. (1403). شناسایی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب استراتژی برند شرکتی در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد. , 20(21), 135-154. doi: 10.22070/cs.2024.18211.1341
رضا بحرینی; امیر صادقی; محمود غلامی. "شناسایی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب استراتژی برند شرکتی در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد". , 20, 21, 1403, 135-154. doi: 10.22070/cs.2024.18211.1341
بحرینی, رضا, صادقی, امیر, غلامی, محمود. (1403). 'شناسایی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب استراتژی برند شرکتی در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد', , 20(21), pp. 135-154. doi: 10.22070/cs.2024.18211.1341
بحرینی, رضا, صادقی, امیر, غلامی, محمود. شناسایی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب استراتژی برند شرکتی در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد. , 1403; 20(21): 135-154. doi: 10.22070/cs.2024.18211.1341