سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

نجفی, مهرنوش, وظیفه دوست, حسین, نیکو مرام, هاشم, دهدشتی شاهرخ, زهره. (1403). تحلیل بازاریابی رابطه‌ای مبتنی بر مبادله ارزش در بازارهای تجاری با رویکرد اهمیت- عملکرد (موردمطالعه: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان). , 20(21), 57-74. doi: 10.22070/cs.2024.18870.1372
مهرنوش نجفی; حسین وظیفه دوست; هاشم نیکو مرام; زهره دهدشتی شاهرخ. "تحلیل بازاریابی رابطه‌ای مبتنی بر مبادله ارزش در بازارهای تجاری با رویکرد اهمیت- عملکرد (موردمطالعه: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)". , 20, 21, 1403, 57-74. doi: 10.22070/cs.2024.18870.1372
نجفی, مهرنوش, وظیفه دوست, حسین, نیکو مرام, هاشم, دهدشتی شاهرخ, زهره. (1403). 'تحلیل بازاریابی رابطه‌ای مبتنی بر مبادله ارزش در بازارهای تجاری با رویکرد اهمیت- عملکرد (موردمطالعه: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)', , 20(21), pp. 57-74. doi: 10.22070/cs.2024.18870.1372
نجفی, مهرنوش, وظیفه دوست, حسین, نیکو مرام, هاشم, دهدشتی شاهرخ, زهره. تحلیل بازاریابی رابطه‌ای مبتنی بر مبادله ارزش در بازارهای تجاری با رویکرد اهمیت- عملکرد (موردمطالعه: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان). , 1403; 20(21): 57-74. doi: 10.22070/cs.2024.18870.1372