سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

الف پور تراکمه, مریم, برومیده, علی اکبر, انصاری, منوچهر. (1403). تبیین مدل موانع بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط ایرانی. , 20(21), 1-16. doi: 10.22070/cs.2024.18640.1361
مریم الف پور تراکمه; علی اکبر برومیده; منوچهر انصاری. "تبیین مدل موانع بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط ایرانی". , 20, 21, 1403, 1-16. doi: 10.22070/cs.2024.18640.1361
الف پور تراکمه, مریم, برومیده, علی اکبر, انصاری, منوچهر. (1403). 'تبیین مدل موانع بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط ایرانی', , 20(21), pp. 1-16. doi: 10.22070/cs.2024.18640.1361
الف پور تراکمه, مریم, برومیده, علی اکبر, انصاری, منوچهر. تبیین مدل موانع بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط ایرانی. , 1403; 20(21): 1-16. doi: 10.22070/cs.2024.18640.1361