سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

عرب احمدی, حامد, وکیل الرعایا, یونس. (1403). طراحی مدل اثر نوستالژی بر برندسازی(رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری فراگیر). , 20(21), 155-180. doi: 10.22070/cs.2024.18398.1352
حامد عرب احمدی; یونس وکیل الرعایا. "طراحی مدل اثر نوستالژی بر برندسازی(رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری فراگیر)". , 20, 21, 1403, 155-180. doi: 10.22070/cs.2024.18398.1352
عرب احمدی, حامد, وکیل الرعایا, یونس. (1403). 'طراحی مدل اثر نوستالژی بر برندسازی(رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری فراگیر)', , 20(21), pp. 155-180. doi: 10.22070/cs.2024.18398.1352
عرب احمدی, حامد, وکیل الرعایا, یونس. طراحی مدل اثر نوستالژی بر برندسازی(رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری فراگیر). , 1403; 20(21): 155-180. doi: 10.22070/cs.2024.18398.1352