سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

لطفی, علی, فرهنگی, علی اکبر, فریدچهر, الهام, غریب‌نواز, نادر. (1402). ارائه مدل کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری ایران با رویکرد داده بنیاد. , 20(21), 233-256. doi: 10.22070/cs.2024.17916.1322
علی لطفی; علی اکبر فرهنگی; الهام فریدچهر; نادر غریب‌نواز. "ارائه مدل کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری ایران با رویکرد داده بنیاد". , 20, 21, 1402, 233-256. doi: 10.22070/cs.2024.17916.1322
لطفی, علی, فرهنگی, علی اکبر, فریدچهر, الهام, غریب‌نواز, نادر. (1402). 'ارائه مدل کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری ایران با رویکرد داده بنیاد', , 20(21), pp. 233-256. doi: 10.22070/cs.2024.17916.1322
لطفی, علی, فرهنگی, علی اکبر, فریدچهر, الهام, غریب‌نواز, نادر. ارائه مدل کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری ایران با رویکرد داده بنیاد. , 1402; 20(21): 233-256. doi: 10.22070/cs.2024.17916.1322