سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز بر پیشرفت تحصیلی و ماندگاری مطالب درس زیست‏شناسی

صفحه 1-16
محمد جهانشاهی امجزی؛ مرضیه کرامتی نوجه ده سادات؛ محمدرضا فتحی

2.

بررسی تأثیر متقابل مؤلفه‌‌های خود و جامعه در شکل‌گیری هویت جامع معلّم زبان در ایران: یک مطالعه داده‎ بنیاد

صفحه 17-32
مینا طسوجی آذری؛ سعیده آهنگری؛ زهره سیفوری

3.

طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه

صفحه 33-52
زهرا ابوالحسنی؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور؛ کیوان صالحی؛ نسرین محمدحسنی

4.

تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی

صفحه 53-70
محمد فتاحی؛ مرضیه دهقانی؛ کیوان صالحی

5.

بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه

صفحه 71-85
غلامرضا یادگارزاده؛ عادل فاطمی؛ شهرزاد علی اکبر سلطانی

6.

تدریس فعال در آموزش الکترونیکی از منظر معلمان دوره ابتدایی: روش‌ها، پیامدها و چالش‌ها

صفحه 87-100
زینب فاضلی؛ مهدی واحدی؛ زهرا رحیمی

7.

اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسان‏شناختی علامه حسن‌زاده‌آملی

صفحه 101-115
محمد دارایی؛ محسن فرمهینی فراهانی؛ رقیه موسوی

8.

مطالعه کارگاه‌های آموزشی مدرسان مرجع دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر روش پدیدارشناسی از دیدگاه آنان

صفحه 117-134
محمد پاک نهاد؛ حسین حسنی؛ علی نجفی

9.

تأثیر آموزش مبتنی بر اینفوگرافیک بر میزان خلاقیت دانش‌آموزان

صفحه 135-147
زینب گلزاری؛ مرضیه عزیزی

10.

تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه

صفحه 149-162
صابر عبدالملکی؛ حمید رضا مقامی؛ الهام عباسی

11.

ارزیابی الگوی تدریس عقلانی شفلر از منظر دانش ضمنی و پیشنهاد الگویی جایگزین با عنوان تدریس ضمنی

صفحه 163-176
محسن بهلولی فسخودی

12.

بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها نسبت به وضعیت آموزشی در دوران کرونا

صفحه 177-187
نیره قوی؛ راحله محرمی