سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

فتاحی, محمد, دهقانی, مرضیه, صالحی, کیوان. (1400). تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی. , 18(1), 53-70. doi: 10.22070/tlr.2022.15348.1180
محمد فتاحی; مرضیه دهقانی; کیوان صالحی. "تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی". , 18, 1, 1400, 53-70. doi: 10.22070/tlr.2022.15348.1180
فتاحی, محمد, دهقانی, مرضیه, صالحی, کیوان. (1400). 'تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی', , 18(1), pp. 53-70. doi: 10.22070/tlr.2022.15348.1180
فتاحی, محمد, دهقانی, مرضیه, صالحی, کیوان. تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی. , 1400; 18(1): 53-70. doi: 10.22070/tlr.2022.15348.1180