سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

مطالعه پدیدارشناسانه چالش‌ها و انتظارات دانش‌آموزان از مشاوران مدارس

صفحه 1-14
محمدتقی رودی

2.

واکاوی راهبردهای درک خواندن انتقادی در کتاب‌ فارسی ششم ابتدایی: پژوهشی از منظر رویکرد نمودهای ذهنی

صفحه 15-26
حامد یزدانپناه؛ موسی غنچه پور؛ زهره احمدی پور اناری

3.

رابطه بهزیستی ذهنی با نگرش به آخرت و معنای زندگی در دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز همدان

صفحه 27-37
زینب مقدم؛ ,علیرضا محمد قلی

4.

اثربخشی روش آموزش معکوس در کارگاه‌‌های طراحی بر مهارت خودتنظیمی، خودکارامدی تحصیلی و تفکر طراحی

صفحه 38-51
فرهاد کاروان

5.

اثربخشی آموزش الفاظ هیجانی «رولر» بر بهبود مولفه‌های هوش هیجانی در دانش‌آموزان ابتدایی

صفحه 52-63
امید ابراهیمی؛ دل آرم محمدی

6.

طراحی نظام نشانگرهای سنجش عملکرد مربیان در محیط‌های یادگیری الکترونیکی

صفحه 64-78
زهره زارع؛ کیوان صالحی؛ محمد جوادی پور

7.

روایت پژوهی چالش‌ها و راهکارهای آموزش در چندپایۀ ابتدایی

صفحه 79-98
خاتون علی پور؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور

8.

پیش‌بینی درگیری شغلی براساس سواد برنامه‌ریزی درسی، تدریس تحولی، خودکارآمدی تدریس و مهارت‌های ارتباطی در معلمان مقطع ابتدایی

صفحه 99-112
پیمان عزیزی فر؛ سوزان عارضی؛ عابدین دارابی عمارتی

9.

نوفهم سازی عمل تربیتی: روایتی از سفر تربیتی معلمِ اکنون، فراگیر گذشته و متخصص برنامه درسی آینده

صفحه 113-131
فاطمه سادات بیطرفان؛ مرضیه دهقانی؛ رضوان حکیم زاده؛ رضا محمدی چابکی

10.

شایستگی‌های ترکیبی معلّمان: راه‌کار اثربخش برای تدریس در دوران پساکرونا

صفحه 132-143
مهدی محمدی؛ مجید کوثری؛ رضا ناصری جهرمی؛ سولماز خادمی؛ صدیقه شادی؛ حدیث مذهبیان

11.

ویژگی‌های معلمان و انتخاب رویکرد آموزش (آموزش حضوری، یادگیری الکترونیکی، یادگیری ترکیبی) در دوران کووید۱۹

صفحه 144-161
گلناز قاسمی؛ الهام اکبری

12.

آموزش مجازی: واکاوی چالش‌های تدریس و ارزشیابی از یادگیری

صفحه 162-175
نورمحمد رضائی؛ منیژه حسینی راد