سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

قاسمی, گلناز, اکبری, الهام. (1402). ویژگی‌های معلمان و انتخاب رویکرد آموزش (آموزش حضوری، یادگیری الکترونیکی، یادگیری ترکیبی) در دوران کووید۱۹. , 20(1), 144-161. doi: 10.22070/tlr.2023.18287.1495
گلناز قاسمی; الهام اکبری. "ویژگی‌های معلمان و انتخاب رویکرد آموزش (آموزش حضوری، یادگیری الکترونیکی، یادگیری ترکیبی) در دوران کووید۱۹". , 20, 1, 1402, 144-161. doi: 10.22070/tlr.2023.18287.1495
قاسمی, گلناز, اکبری, الهام. (1402). 'ویژگی‌های معلمان و انتخاب رویکرد آموزش (آموزش حضوری، یادگیری الکترونیکی، یادگیری ترکیبی) در دوران کووید۱۹', , 20(1), pp. 144-161. doi: 10.22070/tlr.2023.18287.1495
قاسمی, گلناز, اکبری, الهام. ویژگی‌های معلمان و انتخاب رویکرد آموزش (آموزش حضوری، یادگیری الکترونیکی، یادگیری ترکیبی) در دوران کووید۱۹. , 1402; 20(1): 144-161. doi: 10.22070/tlr.2023.18287.1495