سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

کاروان, فرهاد. (1402). اثربخشی روش آموزش معکوس در کارگاه‌‌های طراحی بر مهارت خودتنظیمی، خودکارامدی تحصیلی و تفکر طراحی. , 20(1), 38-51. doi: 10.22070/tlr.2023.17111.1358
فرهاد کاروان. "اثربخشی روش آموزش معکوس در کارگاه‌‌های طراحی بر مهارت خودتنظیمی، خودکارامدی تحصیلی و تفکر طراحی". , 20, 1, 1402, 38-51. doi: 10.22070/tlr.2023.17111.1358
کاروان, فرهاد. (1402). 'اثربخشی روش آموزش معکوس در کارگاه‌‌های طراحی بر مهارت خودتنظیمی، خودکارامدی تحصیلی و تفکر طراحی', , 20(1), pp. 38-51. doi: 10.22070/tlr.2023.17111.1358
کاروان, فرهاد. اثربخشی روش آموزش معکوس در کارگاه‌‌های طراحی بر مهارت خودتنظیمی، خودکارامدی تحصیلی و تفکر طراحی. , 1402; 20(1): 38-51. doi: 10.22070/tlr.2023.17111.1358