سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

ابراهیمی, امید, محمدی, دل آرم. (1402). اثربخشی آموزش الفاظ هیجانی «رولر» بر بهبود مولفه‌های هوش هیجانی در دانش‌آموزان ابتدایی. , 20(1), 52-63. doi: 10.22070/tlr.2023.17496.1398
امید ابراهیمی; دل آرم محمدی. "اثربخشی آموزش الفاظ هیجانی «رولر» بر بهبود مولفه‌های هوش هیجانی در دانش‌آموزان ابتدایی". , 20, 1, 1402, 52-63. doi: 10.22070/tlr.2023.17496.1398
ابراهیمی, امید, محمدی, دل آرم. (1402). 'اثربخشی آموزش الفاظ هیجانی «رولر» بر بهبود مولفه‌های هوش هیجانی در دانش‌آموزان ابتدایی', , 20(1), pp. 52-63. doi: 10.22070/tlr.2023.17496.1398
ابراهیمی, امید, محمدی, دل آرم. اثربخشی آموزش الفاظ هیجانی «رولر» بر بهبود مولفه‌های هوش هیجانی در دانش‌آموزان ابتدایی. , 1402; 20(1): 52-63. doi: 10.22070/tlr.2023.17496.1398