سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

شناسایی برنامه های آینده شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی

صفحه 23-1
شهریار عزیزی؛ فاطمه راد؛ آرزو نیک آئین؛ ابوالفضل ابوالفضلی

2.

مدلی برای تفکر استراتژیک در صنعت غذایی ایران(مورد مطالعه؛ پسته)

صفحه 24-42
وحید خاشعی؛ سجاد فارسی

3.

تبیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهت‌دهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان

صفحه 43-61
امید سلگی؛ محمدرضا حمیدی زاده؛ مریم اخوان

4.

تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان

صفحه 62-82
فاطمه کاظمی؛ ناصر یزدانی

5.

ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی

صفحه 83-106
قاسم زارعی؛ وحیده ابراهیمی خراجو؛ ایمان قاسمی همدانی

6.

اثر استراتژی قیمت‌گذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ)

صفحه 107-128
کبری بخشی زاده برج؛ محمد بینایی راد؛ رقیه صالحیان قرد

7.

تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب

صفحه 129-145
ابوالفضل شاه ابادی؛ مریم علی یاری؛ محمد شیخ سجادیه

8.

پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی

صفحه 166-146
محمد باشکوه اجیرلو؛ یونس نیکخواه

9.

تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری

صفحه 167-201
علیرضا ذبحی؛ یاسر مقصودی گنجه

10.

شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض

صفحه 202-228
غزاله طاهری؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ مهدی دهقانی سلطانی

11.

پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب

صفحه 229-263
محمودرضا شاهسوندی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ احمد راه چمنی

12.

ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران

صفحه 229-286
حمیدرضا پورمیرزا؛ کامبیز حیدرزاده؛ محمدعلی عبدالوند؛ احمد روستا