سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

طاهری, غزاله, زارعی, عظیم, فیض, داود, دهقانی سلطانی, مهدی. (1401). شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض. , 19(19), 202-228. doi: 10.22070/cs.2023.17344.1284
غزاله طاهری; عظیم زارعی; داود فیض; مهدی دهقانی سلطانی. "شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض". , 19, 19, 1401, 202-228. doi: 10.22070/cs.2023.17344.1284
طاهری, غزاله, زارعی, عظیم, فیض, داود, دهقانی سلطانی, مهدی. (1401). 'شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض', , 19(19), pp. 202-228. doi: 10.22070/cs.2023.17344.1284
طاهری, غزاله, زارعی, عظیم, فیض, داود, دهقانی سلطانی, مهدی. شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض. , 1401; 19(19): 202-228. doi: 10.22070/cs.2023.17344.1284