سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

شاه ابادی, ابوالفضل, علی یاری, مریم, شیخ سجادیه, محمد. (1401). تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب. , 19(19), 129-145. doi: 10.22070/cs.2023.16817.1250
ابوالفضل شاه ابادی; مریم علی یاری; محمد شیخ سجادیه. "تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب". , 19, 19, 1401, 129-145. doi: 10.22070/cs.2023.16817.1250
شاه ابادی, ابوالفضل, علی یاری, مریم, شیخ سجادیه, محمد. (1401). 'تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب', , 19(19), pp. 129-145. doi: 10.22070/cs.2023.16817.1250
شاه ابادی, ابوالفضل, علی یاری, مریم, شیخ سجادیه, محمد. تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب. , 1401; 19(19): 129-145. doi: 10.22070/cs.2023.16817.1250