سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

باشکوه اجیرلو, محمد, نیکخواه, یونس. (1401). پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی. , 19(19), 166-146. doi: 10.22070/cs.2023.17673.1307
محمد باشکوه اجیرلو; یونس نیکخواه. "پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی". , 19, 19, 1401, 166-146. doi: 10.22070/cs.2023.17673.1307
باشکوه اجیرلو, محمد, نیکخواه, یونس. (1401). 'پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی', , 19(19), pp. 166-146. doi: 10.22070/cs.2023.17673.1307
باشکوه اجیرلو, محمد, نیکخواه, یونس. پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی. , 1401; 19(19): 166-146. doi: 10.22070/cs.2023.17673.1307