سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

کاظمی, فاطمه, یزدانی, ناصر. (1401). تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان. , 19(19), 62-82. doi: 10.22070/cs.2023.17413.1287
فاطمه کاظمی; ناصر یزدانی. "تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان". , 19, 19, 1401, 62-82. doi: 10.22070/cs.2023.17413.1287
کاظمی, فاطمه, یزدانی, ناصر. (1401). 'تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان', , 19(19), pp. 62-82. doi: 10.22070/cs.2023.17413.1287
کاظمی, فاطمه, یزدانی, ناصر. تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان. , 1401; 19(19): 62-82. doi: 10.22070/cs.2023.17413.1287