سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی در مدارس دوره دوم متوسطه

صفحه 1-12
کریمه آزرمی بستان آباد؛ محمد جوادی پور

2.

درآمدی بر چیستی، انگاشته‌های سواد انتقادی از منظر فریره، دلالت‌ها، نقد‌ها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی

صفحه 13-34
سیده زهرا باغبانیان؛ مصطفی قادری؛ مجید علی عسگری

3.

تحلیل تجارب زیسته‌ی معلمان نهضت سوادآموزی در استان کردستان از چالش‌های این دوره و ارائۀ راه‌کارها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه)

صفحه 35-50
مظهر بابایی؛ کوثر عزیزیان؛ اسرا زارع

4.

بررسی ادراک معلمان و دانش ‏آموزان از ارزشیابی برنامه‏ درسی زبان‏ آموزی دوره ابتدایی

صفحه 51-64
احمد عربی؛ غلامعلی احمدی

5.

طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران

صفحه 65-82
روناک احمدی‌پور؛ مجتبی معظمی؛ صدیقه طوطیان؛ اسماعیل کاووسی

6.

چالش‌های اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400

صفحه 83-102
محمدرضا کرامتی؛ مهتاب حبیب نژاد تپه باشی؛ نرگس حسن مرادی

7.

رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده

صفحه 103-114
بتول مومنی؛ وجیهه ظهورپرونده

8.

تاثیر آموزش ترکیبی بر مولفه های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی

صفحه 115-129
معصومه عسگری مجره؛ مریم بناهان قمی؛ پروین احمدی

9.

واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان

صفحه 130-143
زینب بیرانوند؛ یحیی قائدی؛ سعید ضرغامی؛ محسن فرمهینی فراهانی

10.

مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر

صفحه 144-156
مهسا اعلم الهدی؛ علی زینالی

11.

شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19

صفحه 157-180
نرگس گرکانی؛ مرضیه دهقانی

12.

بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان

صفحه 181-196
زهرا حجتی فر؛ محبوبه موسیوند