سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

مومنی, بتول, ظهورپرونده, وجیهه. (1400). رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده. , 18(2), 103-114. doi: 10.22070/tlr.2022.15720.1210
بتول مومنی; وجیهه ظهورپرونده. "رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده". , 18, 2, 1400, 103-114. doi: 10.22070/tlr.2022.15720.1210
مومنی, بتول, ظهورپرونده, وجیهه. (1400). 'رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده', , 18(2), pp. 103-114. doi: 10.22070/tlr.2022.15720.1210
مومنی, بتول, ظهورپرونده, وجیهه. رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده. , 1400; 18(2): 103-114. doi: 10.22070/tlr.2022.15720.1210