سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

گرکانی, نرگس, دهقانی, مرضیه. (1400). شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19. , 18(2), 157-180. doi: 10.22070/tlr.2023.15864.1229
نرگس گرکانی; مرضیه دهقانی. "شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19". , 18, 2, 1400, 157-180. doi: 10.22070/tlr.2023.15864.1229
گرکانی, نرگس, دهقانی, مرضیه. (1400). 'شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19', , 18(2), pp. 157-180. doi: 10.22070/tlr.2023.15864.1229
گرکانی, نرگس, دهقانی, مرضیه. شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19. , 1400; 18(2): 157-180. doi: 10.22070/tlr.2023.15864.1229