سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

اعلم الهدی, مهسا, زینالی, علی. (1400). مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر. , 18(2), 144-156. doi: 10.22070/tlr.2023.13622.1029
مهسا اعلم الهدی; علی زینالی. "مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر". , 18, 2, 1400, 144-156. doi: 10.22070/tlr.2023.13622.1029
اعلم الهدی, مهسا, زینالی, علی. (1400). 'مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر', , 18(2), pp. 144-156. doi: 10.22070/tlr.2023.13622.1029
اعلم الهدی, مهسا, زینالی, علی. مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر. , 1400; 18(2): 144-156. doi: 10.22070/tlr.2023.13622.1029