سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه

صفحه 1-15
شهرام رامشت؛ محمد حسن میرزامحمدی

2.

کیفیت آموزش در کلاس های چندپایه دوری از دیدگاه معلمان

صفحه 16-28
سید حشمت الله مرتضوی زاده

3.

ویژگی‌ها و استلزامات در تربیت معلم الهام‌بخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان)

صفحه 29-46
کمال نصرتی هشی؛ نیما القاسی؛ حسن احمدی

4.

بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجان‌های تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی

صفحه 47-55
حافظ پادروند؛ مسلم قبادیان؛ پروانه نظرپور صمصامی؛ کبری عالی پور

5.

رابطۀ اهمال‌کاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی

صفحه 56-67
ساناز دهقان مروستی؛ حسن خیرخواه

6.

اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانش‌آموزان مستعد شغل معلمی

صفحه 68-85
محمد عبدالعلی پور؛ پیمان یارمحمدزاده؛ ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی

7.

آسیب شناسی کیفی آموزش دین و زندگی دوره متوسطه دوم از نظر متخصصان و دبیران درس دین و زندگی

صفحه 86-109
هاجر عاشوری نالکیاشری

8.

اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی

صفحه 110-122
مهدی احمدی؛ محمد آرمند؛ قدسی احقر

9.

تاثیر تضاد نقش بر تعادل کار و زندگی هنرآموزان با میانجی گری رضایت شغلی

صفحه 123-138
مسعود کاظمی؛ مصطفی رشیدی طغرالجردی

10.

تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان

صفحه 139-159
محمدهادی عزیزلی؛ نادر شهامت؛ عباداله احمدی؛ رضا زارعی

11.

ارایه الگوی مدیریت مشارکتی مبتنی بر جمع‌سپاری در سازمان‌های دولتی(مطالعه موردی: اداره آموزش و پرورش استان قزوین)

صفحه 160-171
احمد سرداری؛ علی اصغر رجبی

12.

مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان

صفحه 172-181
عبدالمناف نظری؛ نادر سلیمانی؛ حمید شفیع زاده