سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی

صفحه 1-23
مجتبی عباسپور؛ طهمورث حسن‌قلی‌پور؛ محسن نظری؛ جعفر سیاره

2.

مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش

صفحه 41-24
سحر علیپور؛ امیرمحمد کلابی؛ سیدحمید خدادادحسینی

3.

تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژی‌های جایگاه‌یابی شرکت‌ها در کسب‌وکارهای B2B

صفحه 42-62
امیر پیوندچی؛ ناصر یزدانی

4.

تأثیر الزامات اساسی رقابت‌پذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب

صفحه 63-80
هدایت تقیان؛ بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه آبادی؛ محمدحسن بهزادی

5.

شناسایی و تببین‌ پیشایندها‌ و پسایندهای‌ نزدیک بینی مدیران در شرکت‌های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان)

صفحه 81-98
علی شریعت نژاد؛ سیده نسیم موسوی

6.

بررسی نقش واسط دوسوتوانی مدیریت در رابطه بین قصد استراتژیک و استراتژی رقابت همکاری با نقش تعدیل گر اشتراک دانش

صفحه 99-120
فرشاد قادری؛ اسماعیل ملک اخلاق

7.

طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت‌های پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانک‌های فعال در استان ایلام)

صفحه 121-146
عماد گل محمدی؛ اسفندیار محمدی؛ زینب طولابی؛ شهرام خلیل نژاد

8.

تأثیر یر عدالت ادراک شده مشتریان بر رضایت از بازیابی خدمات و رفتارهای پس از خرید

صفحه 147-168
لیلا آندرواژ؛ سید محمد حسین لطفی آشتیانی

9.

کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران)

صفحه 169-199
محمدرضا فروزنده؛ رسول ثانوی فرد؛ علی حمیدی زاده

10.

تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19

صفحه 200-217
لیلا طالب زاده؛ حمید جنانی؛ محبوب شیخعلی زاده؛ محمدرحیم نجف زاده