- ملکی مین باش رزگاه، مرتضی. شرفی، وحید.(1395). شناسایی و دسته بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو. نشریه توسعه کارآفرینی، دوره 9، شماره 3، شماره پیاپی 33. 5 صفحه
- Buccieri 2021 D, Javalgi RG, Cavusgil E. International new venture performance: Role of international entrepreneurial culture, ambidextrous innovation, and dynamic marketing capabilities. International Business Review. Apr 1;29(2):101639.3 صفحه
- Yang 2021 International entrepreneurial marketing strategies of MNCs: Bricolage as practiced by marketing managers. International Business Review. Oct 1;27(5):1045-56.
- 4 صفحه
- Alqahtani N 2020 May, Uslay C. Entrepreneurial marketing and firm performa: Synthesis and conceptual development. Journal of Business Research. 1;113:62-71.3 صفحه
- مرادی، شیوا. نادری، نادر. دل انگیزان، سهراب. (1399). بررسی فرآیند توسعه استارت آپ های فین تک در ایران. نشریه توسعه کارآفرینی، دوره 13، شماره 1، شماره پیاپی 47. 6صفحه
- Bhandari V. FinTech: A Study of Enablers, Opportunities, and Challenges in the Banking and Financial Services Sector. Research Anthology on Concepts, Applications, and Challenges of FinTech 2021 (pp. 24-31). IGI Global.4 صفحه
- قائمی، محمدرضا. دهقان دهنوی، محمدعلی.(1396) ساداتمرادی، نرجس. بررسی وضعیت استارت آپهای بانکی در حوزه خدمات نوین بانکداری (مطالعه موردی سیستم بانکداری ایران). نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامی. دوره 6، شماره 20. 7صفحه
- الله دادی، مهدی. تاج زاده نمین، ابوالفضل، ایراندوست، منصور، سلطان پناه، هیرش. (1397). طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی: مطالعه ای در شرکت های کوچک و متوسط غرب کشور. فصلنامه انجمن مدیریت ایران، دوره 13، شماره 49.
- Peterson M. 2020 May Modeling country entrepreneurial activity to inform entrepreneurial-marketing research. Journal of Business Research. 1;113:105-16.
- Matsuno K Kohlbacher F. , 2020 May Proactive marketing response to population aging: The roles of capabilities and commitment of firms. Journal of Business Research. 1;113:93-104.
- Fink M, Koller M, Gartner J, Floh A, Harms R. 2020 May Effective entrepreneurial marketing on Facebook–A longitudinal study. Journal of Business Research. 1;113:149-57.
- Sadiku-Dushi N Dana LP, Ramadani V. , 2019 Jul Entrepreneurial marketing dimensions and SMEs performance. Journal of Business Research. 1;100:86-99.
- Morrish SC, Jones R. 2020 May Post-disaster business recovery: An entrepreneurial marketing perspective. Journal of Business Research. 1;113:83-92.
- نوری، پوریا. ایمانی پور، نرگس. زالی، محمدرضا. (1395). پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسبوکارهای نانو و بایو فناوری). نشریه توسعه کارآفرینی. دوره 9، شماره 3، شماره پیاپی 33.
- Yang M, Gabrielsson P. 2017 Jul Entrepreneurial marketing of international high-tech business-to-business new ventures: A decision-making process perspective. Industrial Marketing Management. 1;64:147-60.
- ندافی، راضیه. احمدوند، مصطفی. (1396). شناسایی و اولویت بندی پیشران های توسعه ی کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) با استفاده از روش شناسی کیو. نشریه توسعه کارآفرینی، دوره 10، شماره 3، شماره پیاپی 37
- Gai K, Qiu M, Sun X. 2018 Feb A survey on FinTech. Journal of Network and Computer Applications. 1;103:262-73.
- Crick JM, Crick D, Chaudhry S. 2020 Entrepreneurial marketing decision-making in rapidly internationalising and de-internationalising start-up firms. Journal of Business Research.
- 22070/CS.2020.3197 محمدرضا فروزنده طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بین المللی برای استارتاپ های خدمات بانکی دوره 17 شماره 15 بهاروتابستان 1399 شناسه دیجیتال . 3 صفحه
- Vaznyte E, Andries P. 2019 May Entrepreneurial orientation and start-ups' external financing. Journal of business venturing. 1;34(3):439-58.
- Brown R, Mawson S, Rowe A. 2019 Jul Start-ups, entrepreneurial networks and equity crowdfunding: A processual perspective. Industrial Marketing Management. 1;80:115-25.
- Hallbäck J, Gabrielsson P. 2013 Dec Entrepreneurial marketing strategies during the growth of international new ventures originating in small and open economies. International Business Review. 1;22(6):1008-20.
- رضوانی، مهران. طالبی، کامبیز. توکلیان، سعید(1390). شناسایی مؤلفه های بازاریابی نوآورانه در شرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور، مطالعات مدیریت راهبردی، دوره2، شماره7..
- Nunnally, J.C. (1978) Psychometric theory. 2nd Edition, McGraw-Hill, New York.
- احمدی کافشانی، عبدالله. رضوانی، مهران. چیت سازان، هسیت. محمدکاظمی، رضا. (1397). واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در تامین مالی از فرشتگان کسب و کار. نشریه توسعه کارآفرینی، دوره 11، شماره 4. 3صفحه
- Jenson I, Doyle R, Miles MP. 2020 May An entrepreneurial marketing process perspective of the role of intermediaries in producing innovation outcomes. Journal of Business Research. 1;112:291-9.2
28. طغرایی، محمدتقی. رضوانی، مهران. مبارکی، محمدحسن. (1395). طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب وکارهای فرهنگی-هنری. نشریه توسعه کارآفرینی، شماره 9، شماره 3، شماره پیاپی 33. 4صفحه
|