سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

فروزنده, محمدرضا, ثانوی فرد, رسول, حمیدی زاده, علی. (1400). کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران). , 18(17), 169-199. doi: 10.22070/cs.2022.14395.1108
محمدرضا فروزنده; رسول ثانوی فرد; علی حمیدی زاده. "کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران)". , 18, 17, 1400, 169-199. doi: 10.22070/cs.2022.14395.1108
فروزنده, محمدرضا, ثانوی فرد, رسول, حمیدی زاده, علی. (1400). 'کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران)', , 18(17), pp. 169-199. doi: 10.22070/cs.2022.14395.1108
فروزنده, محمدرضا, ثانوی فرد, رسول, حمیدی زاده, علی. کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران). , 1400; 18(17): 169-199. doi: 10.22070/cs.2022.14395.1108