سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

پیوندچی, امیر, یزدانی, ناصر. (1400). تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژی‌های جایگاه‌یابی شرکت‌ها در کسب‌وکارهای B2B. , 18(17), 42-62. doi: 10.22070/cs.2022.15871.1210
امیر پیوندچی; ناصر یزدانی. "تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژی‌های جایگاه‌یابی شرکت‌ها در کسب‌وکارهای B2B". , 18, 17, 1400, 42-62. doi: 10.22070/cs.2022.15871.1210
پیوندچی, امیر, یزدانی, ناصر. (1400). 'تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژی‌های جایگاه‌یابی شرکت‌ها در کسب‌وکارهای B2B', , 18(17), pp. 42-62. doi: 10.22070/cs.2022.15871.1210
پیوندچی, امیر, یزدانی, ناصر. تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژی‌های جایگاه‌یابی شرکت‌ها در کسب‌وکارهای B2B. , 1400; 18(17): 42-62. doi: 10.22070/cs.2022.15871.1210