سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

بررسی ارتباط بین سیرت اساتید با آموزش مبتنی بر دیالوگ (مطالعه مورد؛ دانشگاه اصفهان)

صفحه 1-16
محمدرضا نیستانی؛ کمال نصرتی هشی؛ زهره متقی؛ فاطمه‌سادات طیبی

2.

تحلیل کانونی رابطه منزلت‌های هویت تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی در میان دانش‌آموزان

صفحه 17-28
ابراهیم گزیدری؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ جواد اژه‌ای

3.

پیش‌بینی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان

صفحه 29-48
اصغر سلطانی؛ زهرا کوشی

4.

ارائه مدل ساختاری مهارت‌های مطالعه، احساس خودکارآمدی و ارزشیابی دانشجویان از کیفیت برنامه درسی (مطالعه مورد؛ دانشگاه شیراز)

صفحه 49-64
مهدی محمدی؛ سکینه جعفری

5.

نقش کمال‌گرایی و اهداف پیشرفت در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه‌ی اول متوسطه

صفحه 65-78
فیروزه جعفری؛ فاطمه موسوی؛ سوزان امامی‌پور

6.

نقش تعدیل کننده اندازه مدرسه در رابطه فرهنگ مدرسه با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 79-88
فرزانه روئینی ثانی؛ سیاوش طالع پسند؛ لاله جمشیدی

7.

ارزیابی وضع موجود و مطلوب برنامه درسی مجازی دانشگاهی از دید دانشجویان

صفحه 89-106
مریم ابراهیم پور؛ مهدی سبحانی‌نژاد

8.

توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر

صفحه 107-120
گلثوم بشیری حدادان؛ فیروز محمودی؛ یوسف رضاپور؛ یوسف ادیب

9.

رابطه علّی بین هدف تبحری کلاس و هدف عملکردی کلاس با سازگاری اجتماعی با میانجی گری اهداف پیشرفت اجتماعی در دانش‌آموزان دختر سال اول دبیرستان

صفحه 121-132
سارا ظفری؛ ذکراله مروتی؛ فتانه فتحی

10.

تدوین الگوی کیفی مدیریت فرآیندهای یاددهی– یادگیری در دوره ابتدایی

صفحه 133-148
محمد جاودانی؛ رحمت‌اله مرزوقی؛ محبوبه فولاد چنگ؛ مهدی محمدی؛ جعفر ترک‌زاده

11.

بررسی میزان، اهداف، مراحل و موانع بهره‌گیری از رسانه‌های آموزشی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید معلمان دوره ابتدایی شهر تهران

صفحه 149-162
زهره کاوه

12.

تاثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر رشد سازگاری فردی دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی مازندران

صفحه 163-174
مهدی سبحانی‌نژاد؛ محسن زراعتی

13.

بررسی عوامل موثر بر توسعه‌ پژوهش‌های دانشجویی (مطالعه‌ مورد؛ دانشگاه هوایی شهید ستاری)

صفحه 175-188
احمدعلی روح الهی

14.

بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری کلاس با تاب آوری تحصیلی

صفحه 189-198
علی رشیدی؛ محمد امیری؛ شهرام مهرآور گیگلو؛ حسن نودهی

15.

تبیین جایگاه زبان در تقویت مبانی، تصریح اهداف و توسعه‌ی‌ وسایل تربیت

صفحه 199-220
رضا محمدی چابکی