سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

ارزیابی مقدماتی بسته آموزشی فراتشخیصی مبتنی بر مدل طرح‌واره درمانی، خودشفقتی و تنظیم هیجان در رفتارهای مرتبط با سلامت قلب

صفحه 1-18
احمد امیری پیجاکلایی؛ مهدی اکبری؛ شهرام محمدخانی؛ جعفر حسنی

2.

اثربخشی آموزش تاب‌آوری ادغام‌شده با شفقت به خود بر خودگویی و پریشانی روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی

صفحه 19-32
سعیده فولادی اردکانی؛ آزاده چوب‌فروش‌زاده

3.

نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین صفات شخصیت مرزی و خودزنی‌های غیرخودکشی دانشجویان

صفحه 33-42
سعید شاهانی؛ احمد منصوری

4.

نقش ویژگی‌های شخصیتی، ناگویی هیجانی و اجتناب‌شناختی در پیش‌بینی عاطفه مثبت و منفی

صفحه 43-56
لقمان ابراهیمی؛ مجید الماسی

5.

برازش مدل ساختاری رابطه بین سبک‌های د‌ل‌بستگی و طرح‌واره‌های هیجانی با توجه به متغیرهای میانجی نظم‌جویی هیجانی و انعطاف‌پذیری شناختی با رغبت به ازدواج

صفحه 57-72
رسول روشن چسلی؛ حجت‌اله فراهانی؛ مریم مرواریدی

6.

بررسی اثر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد- شفقت‌محور بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خودکارآمدی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس

صفحه 73-84
لیلا مسعودی مرغملکی؛ وحید شایگان نژاد؛ ریحانه رحیمی

7.

پیش‌بینی اضطراب کرونا بر اساس جهت‌گیری زندگی و انعطاف‌پذیری شناختی در بین بانوان شهرستان بانه در سال 1400

صفحه 85-94
طاهره عبدالملکی؛ گلاویژ علیزاده

8.

مدل‌یابی افکار خودکشی بر اساس طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه با نقش میانجی تنظیم هیجانی در بزرگ‌سالان با سابقه ناملایمات کودکی (جسمی و جنسی)

صفحه 95-102
گلی ابراهیمی؛ احمد غضنفری؛ شهرام مشهدی زاده؛ سعید رحیمی

9.

تدوین و آزمون مدل علی عزت‌نفس نوجوانان بر اساس رابطه والد-فرزند و نیازهای بنیادین روان‌شناختی: با میانجی‌گری خودپنداره

صفحه 103-120
الهام امامی میبدی؛ بتول احدی؛ اعظم فرح بیجاری

10.

اثربخشی گروه‌درمانی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهبود مؤلفه‌های ذهن‌آگاهی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اوتیسم

صفحه 121-130
مریم سورکی علی آباد؛ آزیتا دلفان آذری؛ کامیان خزایی کوهپر

11.

تفاوت خودشناسی انسجامی، شفقت خود و تنظیم هیجان افراد مبتلا به کووید-19 بر اساس سطوح وضوح خودپنداره

صفحه 131-142
مجتبی دهقان؛ فاطمه عبادیخواه

12.

اثربخشی درمان شناختی- رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای ( MCBT) بر خودتنظیمی هیجان و نگرش‌های ناکارآمد ارزشیابی خود

صفحه 143-154
وجیهه ظهورپرونده؛ سمانه هاتفی

13.

مقایسه اثربخشی آموزش روان‌‌شناسی مثبت‌نگر و مصاحبه انگیزشی بر سبک زندگی و سرمایه روان‌شناختی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2

صفحه 155-170
سید حمید حسینی توان؛ محبوبه طاهر؛ شهناز نوحی؛ اسدالله رجب

14.

پیش‌بینی کیفیت زندگی پرستاران بر اساس اضطراب کرونا و انعطاف‌پذیری شناختی

صفحه 171-180
مهین ویسمرادی؛ احمد برجعلی؛ زهره رافضی

15.

ساختار عاملی، پایایی و روایی ملاکی نسخه کوتاه پرسشنامه پرطاقتی روانی

صفحه 181-194
رضا رحیمی؛ علی خدایی