سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی

صفحه 1-20
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ هادی رحمانی

2.

بررسی میزان تعامل دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی (مورد مطالعه؛ مؤسسه آموزش عالی مهر البرز)

صفحه 21-36
زینب‌السادات مصطفوی؛ سید علینقی کمال خرازی؛ فاطمه نارنجی ثانی

3.

ارزیابی آموزش سواد رایانه‌ای در کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان

صفحه 37-52
حسین حسنی؛ علی عنایتی نوین‌فر؛ فرهاد سراجی

4.

بررسی میزان رضایت و نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش‌محور دانشگاه اصفهان از تحصیل به شیوه مذکور

صفحه 53-65
داود میرزایی‌فر؛ محمدجواد لیاقتدار؛ محسن سوری‌نژاد؛ سکینه اشرفی

5.

نقش جهت‌گیری هدف پیشرفت و باورهای خودکارآمدی در رویکردهای یادگیری دانش‌آموزان

صفحه 67-77
فریبا جعفری؛ تقی زوّار

6.

ارتباط سبک‌های یادگیری و ویژگی‌های شخصیتی با آمادگی دانشجویان دانشگاه تبریز برای یادگیری خود – رهبر

صفحه 79-88
خلیل سلطان القرایی؛ وحیده عبداللهی عدلی انصار

7.

بررسی آثار رعایت حجاب برتر در دانشگاه شاهد از دید دانشجویان، خانواده آنان و اعضای هیات علمی

صفحه 89-103
محسن فرمهینی فراهانی

8.

مطالعه تطبیقی دیدگاه حکیم ابو نصر فارابی و جان هنری نیومن در خصوص علوم

صفحه 105-116
محمدحسن میرزامحمدی