سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

محمدی, مهدی, ناصری جهرمی, رضا, رحمانی, هادی. (1399). الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی. , 13(1), 1-20. doi: 10.22070/tlr.2016.13.1.1
مهدی محمدی; رضا ناصری جهرمی; هادی رحمانی. "الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی". , 13, 1, 1399, 1-20. doi: 10.22070/tlr.2016.13.1.1
محمدی, مهدی, ناصری جهرمی, رضا, رحمانی, هادی. (1399). 'الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی', , 13(1), pp. 1-20. doi: 10.22070/tlr.2016.13.1.1
محمدی, مهدی, ناصری جهرمی, رضا, رحمانی, هادی. الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی. , 1399; 13(1): 1-20. doi: 10.22070/tlr.2016.13.1.1