سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

جعفری, فریبا, زوّار, تقی. (1399). نقش جهت‌گیری هدف پیشرفت و باورهای خودکارآمدی در رویکردهای یادگیری دانش‌آموزان. , 13(1), 67-77. doi: 10.22070/tlr.2016.13.1.67
فریبا جعفری; تقی زوّار. "نقش جهت‌گیری هدف پیشرفت و باورهای خودکارآمدی در رویکردهای یادگیری دانش‌آموزان". , 13, 1, 1399, 67-77. doi: 10.22070/tlr.2016.13.1.67
جعفری, فریبا, زوّار, تقی. (1399). 'نقش جهت‌گیری هدف پیشرفت و باورهای خودکارآمدی در رویکردهای یادگیری دانش‌آموزان', , 13(1), pp. 67-77. doi: 10.22070/tlr.2016.13.1.67
جعفری, فریبا, زوّار, تقی. نقش جهت‌گیری هدف پیشرفت و باورهای خودکارآمدی در رویکردهای یادگیری دانش‌آموزان. , 1399; 13(1): 67-77. doi: 10.22070/tlr.2016.13.1.67