سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی ‌در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهین‌دژ در آذربایجان غربی)

صفحه 1-12
فتانه حاجیلو؛ فاطمه گلابی؛ طوبی خدامرادی

2.

نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان

صفحه 13-24
مهدیه زارع؛ ناصر محمدی احمد آبادی؛ علیرضا پاک گوهر

3.

نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران)

صفحه 25-36
مریم قادری شیخی آبادی؛ فخرالسادات نصیری؛ محمود تعجبی؛ افشین افضلی

4.

مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی

صفحه 37-52
مرتضی گلشنی گهراز؛ کمال نصرتی هشی؛ حمید احمدی هدایت

5.

واکاوی رضایتمندی تحصیلی دانشجو معلمان از دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه آمیخته

صفحه 53-64
کتایون حمیدی زاده

6.

واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آن‌ها به یادگیری و مطالعة دروس

صفحه 65-81
زهرا اکبرپور؛ اصغر سلطانی؛ مهرانگیز علی نژاد محمدآبادی

7.

مقایسه نوع الگودهی (خود الگودهی؛ الگوی ماهر) بر خودکارآمدی و یادگیری پرتاب دارت

صفحه 82-89
مریم عبدالوند اشرفی؛ اسماعیل نصیری

8.

پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا

صفحه 90-102
سارا آقابابایی؛ نگار طاهری طالخونچه؛ کیومرث فرح بخش

9.

طراحی الگوی آموزش سازمانی پویا با رویکرد ترکیبی

صفحه 103-116
محمد یونسی فر؛ هادی تیموری؛ علی نصر اصفهانی

10.

واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره

صفحه 117-142
احمد میرگل؛ نرگس کشتی آرای؛ زهره سعادتمند

11.

مقایسه تأثیر راهبرد‌های نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی

صفحه 143-155
زهرا مقدسی زاده؛ سید عبدالمجید طباطبایی لطفی؛ سید امیر حسین سرکشیکیان؛ اصغر افشاری

12.

مقایسه مهارت‌‌های زندگی دانشجویی بین دانشجویان ورودی جدید و سال آخر 1399-1398دانشگاه فرهنگیان البرز

صفحه 156-167
رباب رحمتی؛ محمد رضا محسن پور