سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

رابطه علّی هوش عمومی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانش آموزان سال اوّل دبیرستان

صفحه 1-18
رضا مجیدی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ جمال حقیقی مبارکه

2.

بررسی رابطه ی نگرش به خلاقیت و خلاقیت اجتماعی در کودکان با واسطه گری هسته کنترل

صفحه 19-30
محبوبه البرزی

3.

تأثیر روش تدریس بدیعه‌پردازی بر پرورش خلّاقیّت دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی

صفحه 31-44
یحیی معروفی؛ مظفر مولودی

4.

تحلیل محتوای مؤلفه‌های درون فردی هوش هیجانی در کتب درسی بخوانیم دوره ابتدایی با تاکید بر دیدگاه بار- اُن

صفحه 45-66
حسین حسنی؛ ایراندخت فیاض؛ حسن ملکی

5.

تحلیل ساختار عاملی سیاهه "راهبردهای یادگیری و مطالعه" در دانشجویان

صفحه 67-82
سکینه زاهدی؛ زهرا فخری

6.

تاثیر یادگیری مشارکتی درتعامل با سبک‌های یادگیری (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه) بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی ‌دانش‌آموزان دختر پایه اول دبیرستان

صفحه 83-96
ملیحه صفرعلی‌زاده؛ یوسف ادیب

7.

سازمان‌دهی میان رشته‌ای برنامه درسی با تأکید بر اثربخش سازی محتوای دروس

صفحه 97-122
پروین احمدی؛ مهدی سبحانی‌نژاد؛ مهدی امیری

8.

بررسی و تحلیل دیدگاه انسان شناختی هایدگر درباره فناوری و دلالت های آن در تعلیم و تربیت

صفحه 123-138
زهره مهدی‌زاده بیدگلی؛ محمدحسن میرزامحمدی؛ اکبر رهنما

9.

بررسی تاثیر روش تدریس همیاری بر خلاقیت دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی

صفحه 139-150
حسین حسنی؛ جواد جهاندیده

10.

نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان و رابطه آن با متغیر جنسیت (مطالعه مورد؛ پردیس دانشگاه خوارزمی)

صفحه 151-164
مرجان کیان

11.

شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان دوره‌ی پیش‌دبستانی

صفحه 165-182
عاطفه فلاح؛ پروین احمدی؛ فاطمه‌بیگم رضازاده شیراز

12.

تحلیل محتوای مولفه‌های مهارت اجتماعی در کتاب‌های جامعه‌ شناسی دوره دوم متوسطه

صفحه 183-194
مصطفی ظهیری‌نیا؛ بهروز بهروزیان؛ علیرضا عبدی الوار

13.

بررسی دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور به رویکرد یادگیری ترکیبی بر حسب متغیرهای فردی و سطح مهارت‌ رایانه‌ای

صفحه 195-210
علی‌اکبر عجم

14.

تحلیل میزان توجه به مولفه‌های شهداء و ایثارگران دفاع مقدس در محتوای کتب درسی دوره ابتدایی

صفحه 211-234
ابراهیم صالحی عمران؛ مهدی سبحانی‌نژاد؛ حسین فرهیخته چهارباشلو

15.

بررسی نگرش دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی به یادگیری الکترونیکی (مطالعه مورد؛ دانشگاه یزد)

صفحه 235-248
محبوبه فرزین یزدی؛ افسانه حاضری