سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

بررسی تأثیر بازار گرایی صادراتی و دانش صادراتی بر عملکرد صادراتی با تعدیل گری پویایی بازار (مورد مطالعه صنعت خودروسازی)

صفحه 1-20
مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ میلاد هوشمند چایجانی

2.

شناسایی عوامل مرتبط با قصد خرید عینکهای آفتابی لوکس تقلبی از برندهای معتبر در شهر تهران

صفحه 21-34
محمّدرضا کریمی علویجه؛ امیر سلماسی؛ مصطفی نصری

3.

بررسی نیّت مصرف محصولات غذایی ارگانیک با استفاده از نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده

صفحه 35-46
فرشته پزشکی نجف ابادی؛ سید مهدی الحسینی المدرسی

4.

تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجی‌گری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار

صفحه 47-62
مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی زاد؛ حسینعلی قائدی

5.

بررسی اثر نوآوری شخصی، تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش

صفحه 63-78
هانیه قادری؛ حسین رضائی دولت آبادی؛ انسیه کنعانی

6.

طراحی و ارائه‌ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM)

صفحه 79-98
داود فیض؛ سید محمد میرمحمدی؛ محمد مهدی ایزدخواه

7.

محرک‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز

صفحه 99-110
نرگس دل افروز؛ آرمین گلی؛ محمّدرضا خسروی

8.

طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران)

صفحه 111-126
محمد جواد مصدق؛ سمیرا قهرمانی

9.

تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی

صفحه 127-140
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امید سلیمان زاده؛ وحیدرضا شاهمیرزایی

10.

طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل)

صفحه 141-159
حسن مهرمنش؛ سید رحیم صفوی میرمحله