سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

مهرمنش, حسن, صفوی میرمحله, سید رحیم. (1399). طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل). , 14(10), 141-159. doi: 10.22070/14.10.141
حسن مهرمنش; سید رحیم صفوی میرمحله. "طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل)". , 14, 10, 1399, 141-159. doi: 10.22070/14.10.141
مهرمنش, حسن, صفوی میرمحله, سید رحیم. (1399). 'طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل)', , 14(10), pp. 141-159. doi: 10.22070/14.10.141
مهرمنش, حسن, صفوی میرمحله, سید رحیم. طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل). , 1399; 14(10): 141-159. doi: 10.22070/14.10.141