سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد


1.

بررسی رابطه بین اصول بدیهی اجتماعی و شاخص های عملکرد اجتماعی مثبت

صفحه 1-12
محسن جوشن لو؛ فاطمه دائمی؛ فاطمه قدمیه

2.

بررسی دیدگاه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شاهد نسبت به طرح استاد مشاور

صفحه 13-32
محسن فرمهینی فراهانی؛ مجید دارابی؛ کوروش اسماعیلی

3.

بررسی تفاوت وضعیت موجود و مطلوب کاربست مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده در دانشکده‌های پردیس فنی و علوم انسانی دانشگاه تهران

صفحه 33-48
سیدمحمد میرکمالی؛ علی نوروزی؛ بهزاد شهبازی؛ آذر احمدی

4.

بررسی موانع مشارکت دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد در انجام پژوهش و تدوین مقالات علمی

صفحه 49-66
محمدحسن میرزامحمدی؛ فرامرز بیجنوند

5.

بررسی رابطه بین تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارشناسان دانشگاه تهران

صفحه 67-82
خدایار ابیلی؛ علی‌اصغر حیات؛ حیدر چوپانی؛ کرامت اسمی

6.

بررسی رابطه کانون کنترل مدیران با سلامت سازمانی مدارس شهرستان مهاباد

صفحه 83-98
ابوبکر عزیزی مقدم؛ میرمحمد سیدعباس‌زاده

7.

مقایسه‌ی اهمیت رفتار‌های مدیریتی و رهبری از نظر معلمان و مدیران مدارس

صفحه 99-108
علیقلی روشن؛ یحیی کاظمی؛ حبیبه علایی؛ گل افروز رمضانی

8.

رهبری آموزشی اسلامی؛ نقدی بر دیدگاه اروپایی

صفحه 109-128
غلامرضا شمس مورکانی؛ احمد مومنی راد

9.

روش های تربیت عقلانی بر مبنای اندیشه امام خمینی(ره)

صفحه 129-148
یاسر اصلانی

10.

نقد و ارزیابی محتوای کتاب درسی معارف اسلامی(دین و زندگی) دوره‌ی پیش‌دانشگاهی از دید صاحب‌نظران و دبیران

صفحه 149-172
فاطمه‌سادات میرعارفین

11.

بررسی مقایسه ای مولفه های فرهنگ کار در کتاب های درسی دوره ابتدایی و روش تدریس مربیان

صفحه 173-194
ابراهیم صالحی عمران؛ حسین چهارباشلو؛ سهیلا هاشمی

12.

چگونگی ارتقای کیفی عناصر برنامه درسی روان شناسی اجتماعی (پیوند انجمن‌های علمی با آموزش عالی)

صفحه 195-206
علی ذکاوتی قراگزلو

13.

تبیین پیامدهای جهانی شدن فرهنگ بر اهداف علمی و آموزشی دوره متوسطه ایران

صفحه 207-222
اکبر رهنما؛ مهدی سبحانی نژاد؛ سید صدراله خوشقدم

14.

تبیین چالش‌های رویکرد پساساختارگرایی با شکل‌گیری هویت دینی در فرایند تعلیم و تربیت و نقد آن

صفحه 223-234
سید مهدی سجادی

15.

تحلیل و ارزیابی نظریه‌های شناخت و حقیقت در استقلال یا تلفیق پارادایم‌های تحقیق تربیتی

صفحه 235-250
علیرضا شواخی؛ حسنعلی بختیار نصر آبادی؛ سیروس محمودی

16.

تربیت حرفه ای از دیدگاه ائمه ی اطهار(ع)

صفحه 251-270
محسن فرمهینی فراهانی؛ اکبر رهنما؛ سلمان رضوانخواه

17.

آسیب شناسی تربیت دینی در عصر جهانیشدن و راهکارهای تعامل پویا با آن

صفحه 271-292
مهدی سبحانی نژاد؛ عبداله افشار؛ رضا رضایی زارچی

18.

بررسی دیدگاه‌ اعضای انجمن‌های علمی کشور درباره ویژگی‌های ماهیتی علم

صفحه 293-314
اصغر سلطانی؛ مصطفی شریف؛ رسول رکنی زاده

19.

جایگاه نمایش به عنوان روش تربیتی در قرآن کریم

صفحه 315-333
مرتضی افشاری

20.

تبیین اخلاق جنسی از منظر فیلسوفان و مربیان مسلمان با تأکید بر دلالت‌های تربیتی آن

صفحه 333-360
مهدی سبحانی نژاد؛ محسن فرمهینی فراهانی؛ سید محمدرضا حسینی؛ کاظم منافی شرف‌آباد