سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

حیدرپور, مهدی, باقری, سید محمد, حسینی امیری, سید محمود. (1400). شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی. , 18(18), 202-227. doi: 10.22070/cs.2023.16810.1257
مهدی حیدرپور; سید محمد باقری; سید محمود حسینی امیری. "شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی". , 18, 18, 1400, 202-227. doi: 10.22070/cs.2023.16810.1257
حیدرپور, مهدی, باقری, سید محمد, حسینی امیری, سید محمود. (1400). 'شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی', , 18(18), pp. 202-227. doi: 10.22070/cs.2023.16810.1257
حیدرپور, مهدی, باقری, سید محمد, حسینی امیری, سید محمود. شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی. , 1400; 18(18): 202-227. doi: 10.22070/cs.2023.16810.1257