- دوله، معصومه، اسماعیلی، رضا، امیرمظاهری، امیر مسعود (1395). بررسی نقش شبکههای اجتماعی مجازی در کیفیت زندگی (مورد مطالعه: کاربران 20تا 49 ساله شبکههای اجتماعی مجازی شهر تهران)، فصلنامه علمی-پژوهشی علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، 4(35): 97-120.
- خدایاری، کلثوم، دانشورحسینی، فاطمه، سعیدی، حمیده (۱۳۹۳). میزان و نوع استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد)، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، ۱(۷۷): ۱۶۷-۱۹۲.
- نورمحمدی، مرتضی (1390). نقش شبکههای مجازی در انقلاب تونس. نشریه علمی ترویجی وسایل ارتباط جمعی رسانه، 22(3و4): 26-39.
- زنگنهنژاد، نرجس، معینی، علی، حاجی حیدری، نسترن، آذر، عادل (1398). زیست بوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی، نشریه علمی مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 7(28): 5-28.
- Lee, J., & Hong, I. B. (2016). Predicting positive user responses to social media advertising: the roles of emotional appeal, information, and creativity. International Journal of Information Management, 52: 528-575.
- ملکی مینباش رزگاه، مرتضی، شهریاری، مهری (1396). استفاده از شبکههای اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها، مجله جهانی رسانه، 12(2): 89-108.
- Oztas, Y. B. B. (2018). The increasing importance of mobile marketing in the light of the improvement of mobile phones, confronted problems expectations. Social and Behavioral Sciences, 023: 0822-0875.
- Ehret, M., Kashyap, V. & Wirtz, J. (2013). Business model impact on business markets and opportunities for marketing research. Industrial Marketing Management, 46 (3): 242-233.
- مشدئی، علی (1390). تحلیل اثرات شبکههای اجتماعی بر شناسایی فرصتهای کارآفرینی، نشریه توسعه کارآفرینی، 6(15): 69-82.
- Berthon, P. R., Pitt, L., Plangger, K. & Shapiro, D. (2012). Marketing meets web 6. 8, social media and creative consumers: implications for international marketing strategy. Business Horizons, 33: 620- 670.
- Bianchi, C. & Andrews, L. (2015). Investigating marketing managers' perspectives on social media in Chile. Journal of Business Research, 20 (06): 6336-6332.
- Boyd, D., Ellison, N. (2007). Social network sites: Definition, history and scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication, (13): 210-230.
- نامور، م. (1396). بررسی نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی. دومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی.
- معینیکیا، م، زاهدبابلان، ع، آریانی، ا. (1394). بررسی اهداف و انگیزههای دانشجویان از کاربست شبکههای اجتماعی، مجله رسانه، 26(4)، 130-105.
- آرامون، زهرا، شاهمحمدی، نیره (1393). شبکههای اجتماعی مجازی در خدمت آموزش، نشریه رشد تکنولوژی آموزشی، شماره 3.
- توسلی، غلامعباس؛ امانی، امراله (1391). سرمایه اجتماعی در شبکههای اجتماعی مجازی، مجله مدیریت فرهنگی، 6 (17)، 88-71.
- آریانی، ابراهیم، زاهد بابلان، عادل، معینیکیا، مهدی، خالقخواه، علی، سروش، مصطفی، موسوی، طیبه (1395). نقش شبکههای اجتماعی مجازی در توسعه قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، فصلنامه برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی، سال هفتم، شماره29.
- Ballova, B. (2012). The effect of social networking sites on entrepreneurial opportunity recognition.
- Jack, S. L. (2010). Approaches to studing network: implications and outcomes, journal of business venturing 25(1): 120-137.
- حاجیانی، سمیره، جمالی حاجیانی، مهدیه (۱۳۹۵). تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر توسعهی فرهنگ کارآفرینی، اولین کنفرانس بینالمللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری.
- محمدی الیاسی، قنبر، رکنی، ندا، طیبی، سید کمیل (1390). نقش شبکههای اجتماعی در تشخیص فرصتهای کارآفرینی، نشریه توسعه کارآفرینی، 1(11): 7-26.
- نجفیان، م. (1390). نقش شبکههای اجتماعی در عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط در ایران، کرواسی و دانمارک، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران.
- Kakish, I., Al-Haddad, S. (2018). The impact of using social network sites on entrepreneurial project success, Journal of Fin Mark, 2(1): 73-79.
- Joo, Y., Park, Chang Soo Sung, Il Im, (2017). Does Social Media Use Influence Entrepreneurial Opportunity? A Review of its Moderating Role, Sustainability, 9, 1593; doi:10.3390/su9091593
- عبدی جمایران، علی، حسینی، الهه، مقدم، عاطفه، قاسملو، محمد (1396). عوامل موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه، دوماهنامه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه، سال دوم، شماره3(5): 80-69.
- Shrader, R. C., and Hills, G. E. (2015). Opportunity Recognition: Perceptions of Highly Successful Entrpreneurs. Small Business Strategy, 14(2): 30- 49.
- Wang, Y. L., Andrea, D., Ellinger, A. D., and Jim Wu, Y. C. (2013). Entrepreneurial opportunity recognition: an empirical study of R&D personnel. Management Decision, 2(51): 248 - 266.
- Alonso, M. A. P., Sanchez, J. C., and Maditinos, D. (2016). Entrepreneurial Opportunities Perception and Intentions within European Innovation-Driven Economies Under the Shadow of a Financial Crisis. Entrepreneurship, Business and Economics, 3(1): 3-13.
- Tang, J., Kacmar, K. M. M., & Busenitz, L. (2012). Entrepreneurial alertness in the pursuit of new opportunities. Journal of Business Venturing, 27(1), 77-94.
- Tumasjan, A., & Braun, R. (2012). In the eye of the beholder: How regulatory focus and selfefficacy interact in influencing opportunity recognition. Journal of Business Venturing, 27(6), 622636.
- میرواحدی، سیدسعید، طغرایی، محمدتقی، سنجریان، زهرا (1396). بررسی عوامل موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه، نشریه کارآفرینی در کشاورزی، جلد4شماره 1: 53-74.
- Shane, S., & Venkataraman, S. (2000). The promise of entrepreneurship as a field of research. The Academy of Management Review, 25(1), 217–226.
- Tang, J. (2007). Entrepreneurial Alertness: A Review, Reconceptualization, and Extention- A Three-Essay Approach. Dissertation. University of Alabama.
- Singh, R. P. (1998). Entrepreneurial opportunity recognition through social networks. Garland Pub.
- Schmidt, K. N. & Iyer, K. (2015). Online behavior of social media participants' and perception of trust, comparing social media brand community groups and associated organized marketing strategy. Social and Behavioral Sciences, 077: 456-452.
- Patino, A., Pitta, D. & Quinones, R. (6806). Social media's emerging importance in market research. Journal of Consumer Marketing, 62 (5): 655- 657.
- Hofacker, C. F. & Belanche, D. (6802). Eight social media challenges for marketing managers, Spanish Journal of Marketing, 68: 75-08.
- قنبرینژاد، م، سجادی، م، بدیعزاده، ع. (1396). طراحی مدل رشد متوازن کسب و کارهای کوچک و متوسط بخش کشاورزی ایران، پایان نامه دکتری تخصصی کارآفرینی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین.
- Poba-Nzaou, P., Lemieux, N., Beaupre, D. & Uwizeyemungu, S. (6802). Critical challenges associated with the adoption of social media: a delphi of a panel of Canadian human resources managers, Journal of Business Research, 22: 4800-4802.
|