سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

اقتصادی فرد, محمود, رونقی, محمدحسین, راسخ, میلاد. (1399). شناسایی و طبقه‌بندی مولفه‌های مدل کسب‌وکار مؤثر بر راهبرد تجاری‌سازی در کسب‌وکارهای نوپای مبتنی وب با رویکرد فراترکیب. , 16(14), 113-130. doi: 10.22070/cs.2020.2466
محمود اقتصادی فرد; محمدحسین رونقی; میلاد راسخ. "شناسایی و طبقه‌بندی مولفه‌های مدل کسب‌وکار مؤثر بر راهبرد تجاری‌سازی در کسب‌وکارهای نوپای مبتنی وب با رویکرد فراترکیب". , 16, 14, 1399, 113-130. doi: 10.22070/cs.2020.2466
اقتصادی فرد, محمود, رونقی, محمدحسین, راسخ, میلاد. (1399). 'شناسایی و طبقه‌بندی مولفه‌های مدل کسب‌وکار مؤثر بر راهبرد تجاری‌سازی در کسب‌وکارهای نوپای مبتنی وب با رویکرد فراترکیب', , 16(14), pp. 113-130. doi: 10.22070/cs.2020.2466
اقتصادی فرد, محمود, رونقی, محمدحسین, راسخ, میلاد. شناسایی و طبقه‌بندی مولفه‌های مدل کسب‌وکار مؤثر بر راهبرد تجاری‌سازی در کسب‌وکارهای نوپای مبتنی وب با رویکرد فراترکیب. , 1399; 16(14): 113-130. doi: 10.22070/cs.2020.2466