سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

نوروزی همایون, محمدرضا, نصیری, علی, صدری دمیرچی, اسماعیل, نریمانی, محمد, رزمی, مهسا. (2). مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجانی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کارکردهای اجرایی، ادراک سربار بودن و احساس تنهایی در دانش‌آموزان دارای افسردگی اساسی. , 23(2), 1-14. doi: 10.22070/cpap.2025.19843.1637
محمدرضا نوروزی همایون; علی نصیری; اسماعیل صدری دمیرچی; محمد نریمانی; مهسا رزمی. "مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجانی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کارکردهای اجرایی، ادراک سربار بودن و احساس تنهایی در دانش‌آموزان دارای افسردگی اساسی". , 23, 2, 2, 1-14. doi: 10.22070/cpap.2025.19843.1637
نوروزی همایون, محمدرضا, نصیری, علی, صدری دمیرچی, اسماعیل, نریمانی, محمد, رزمی, مهسا. (2). 'مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجانی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کارکردهای اجرایی، ادراک سربار بودن و احساس تنهایی در دانش‌آموزان دارای افسردگی اساسی', , 23(2), pp. 1-14. doi: 10.22070/cpap.2025.19843.1637
نوروزی همایون, محمدرضا, نصیری, علی, صدری دمیرچی, اسماعیل, نریمانی, محمد, رزمی, مهسا. مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجانی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کارکردهای اجرایی، ادراک سربار بودن و احساس تنهایی در دانش‌آموزان دارای افسردگی اساسی. , 2; 23(2): 1-14. doi: 10.22070/cpap.2025.19843.1637