سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

یزدی, آذین, حسینی, میرزا حسن. (1400). ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی. , 18(18), 129-144. doi: 10.22070/cs.2023.16873.1253
آذین یزدی; میرزا حسن حسینی. "ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی". , 18, 18, 1400, 129-144. doi: 10.22070/cs.2023.16873.1253
یزدی, آذین, حسینی, میرزا حسن. (1400). 'ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی', , 18(18), pp. 129-144. doi: 10.22070/cs.2023.16873.1253
یزدی, آذین, حسینی, میرزا حسن. ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی. , 1400; 18(18): 129-144. doi: 10.22070/cs.2023.16873.1253