سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

مشبکی اصفهانی, اصغر, نوری, داوود, زرجو, شبنم. (1400). ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیب‌شناسی سه شاخگ. , 18(18), 87-109. doi: 10.22070/cs.2022.15950.1213
اصغر مشبکی اصفهانی; داوود نوری; شبنم زرجو. "ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیب‌شناسی سه شاخگ". , 18, 18, 1400, 87-109. doi: 10.22070/cs.2022.15950.1213
مشبکی اصفهانی, اصغر, نوری, داوود, زرجو, شبنم. (1400). 'ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیب‌شناسی سه شاخگ', , 18(18), pp. 87-109. doi: 10.22070/cs.2022.15950.1213
مشبکی اصفهانی, اصغر, نوری, داوود, زرجو, شبنم. ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیب‌شناسی سه شاخگ. , 1400; 18(18): 87-109. doi: 10.22070/cs.2022.15950.1213