سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

زارعی, عظیم, ماه آورپور, فهیمه. (1400). تاثیر شخصیت ادراک ‌شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به‌ دفعات خرید با میانجیگری ارزش‌افزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر. , 18(18), 145-165. doi: 10.22070/cs.2022.16066.1220
عظیم زارعی; فهیمه ماه آورپور. "تاثیر شخصیت ادراک ‌شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به‌ دفعات خرید با میانجیگری ارزش‌افزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر". , 18, 18, 1400, 145-165. doi: 10.22070/cs.2022.16066.1220
زارعی, عظیم, ماه آورپور, فهیمه. (1400). 'تاثیر شخصیت ادراک ‌شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به‌ دفعات خرید با میانجیگری ارزش‌افزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر', , 18(18), pp. 145-165. doi: 10.22070/cs.2022.16066.1220
زارعی, عظیم, ماه آورپور, فهیمه. تاثیر شخصیت ادراک ‌شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به‌ دفعات خرید با میانجیگری ارزش‌افزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر. , 1400; 18(18): 145-165. doi: 10.22070/cs.2022.16066.1220