سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

حداد رنجبر, سمیه, سعدی‌پور, اسماعیل, درتاج, فریبرز, دلاور, علی, ابراهیمی قوام, صغری. (1399). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد برباورهای انگیزشی و افق زمانی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن تحصیلی. , 17(2), 31-45. doi: 10.22070/cpap.2020.2906
سمیه حداد رنجبر; اسماعیل سعدی‌پور; فریبرز درتاج; علی دلاور; صغری ابراهیمی قوام. "اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد برباورهای انگیزشی و افق زمانی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن تحصیلی". , 17, 2, 1399, 31-45. doi: 10.22070/cpap.2020.2906
حداد رنجبر, سمیه, سعدی‌پور, اسماعیل, درتاج, فریبرز, دلاور, علی, ابراهیمی قوام, صغری. (1399). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد برباورهای انگیزشی و افق زمانی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن تحصیلی', , 17(2), pp. 31-45. doi: 10.22070/cpap.2020.2906
حداد رنجبر, سمیه, سعدی‌پور, اسماعیل, درتاج, فریبرز, دلاور, علی, ابراهیمی قوام, صغری. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد برباورهای انگیزشی و افق زمانی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن تحصیلی. , 1399; 17(2): 31-45. doi: 10.22070/cpap.2020.2906