سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

حیدری, مهرنوش, مروتی, ذکراله, خانبابایی, رقیه. (1399). رابطه علّی بین ذهن آگاهی با تنیدگی ادراک‌شده در دانشجویان: نقش میانجی‌‌‌گری خودکارآمدی و هوش هیجانی. , 16(2), 75-86. doi: 10.22070/cpap.2020.2859
مهرنوش حیدری; ذکراله مروتی; رقیه خانبابایی. "رابطه علّی بین ذهن آگاهی با تنیدگی ادراک‌شده در دانشجویان: نقش میانجی‌‌‌گری خودکارآمدی و هوش هیجانی". , 16, 2, 1399, 75-86. doi: 10.22070/cpap.2020.2859
حیدری, مهرنوش, مروتی, ذکراله, خانبابایی, رقیه. (1399). 'رابطه علّی بین ذهن آگاهی با تنیدگی ادراک‌شده در دانشجویان: نقش میانجی‌‌‌گری خودکارآمدی و هوش هیجانی', , 16(2), pp. 75-86. doi: 10.22070/cpap.2020.2859
حیدری, مهرنوش, مروتی, ذکراله, خانبابایی, رقیه. رابطه علّی بین ذهن آگاهی با تنیدگی ادراک‌شده در دانشجویان: نقش میانجی‌‌‌گری خودکارآمدی و هوش هیجانی. , 1399; 16(2): 75-86. doi: 10.22070/cpap.2020.2859