سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

سهرابی, بابک, ونکی, امیرسالار, محمدزاده, آزاده, خلیلی جعفرآباد, احمد. (1399). ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپین‌های بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام. , 16(14), 181-200. doi: 10.22070/cs.2020.2472
بابک سهرابی; امیرسالار ونکی; آزاده محمدزاده; احمد خلیلی جعفرآباد. "ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپین‌های بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام". , 16, 14, 1399, 181-200. doi: 10.22070/cs.2020.2472
سهرابی, بابک, ونکی, امیرسالار, محمدزاده, آزاده, خلیلی جعفرآباد, احمد. (1399). 'ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپین‌های بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام', , 16(14), pp. 181-200. doi: 10.22070/cs.2020.2472
سهرابی, بابک, ونکی, امیرسالار, محمدزاده, آزاده, خلیلی جعفرآباد, احمد. ارائه یک مدل با هدف پشتیبانی تصمیم جهت انتخاب اثربخش افراد تأثیرگذار درکمپین‌های بازاریابی درشبکه اجتماعی اینستاگرام. , 1399; 16(14): 181-200. doi: 10.22070/cs.2020.2472