سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

سرداری, احمد, امیری, فاطمه. (1399). بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد توسعه محصول جدید با تاکید بر نقش استراتژی خلق مشترک ارزش (مورد مطالعه : شرکت‌های بیمه خصوصی). , 16(14), 155-180. doi: 10.22070/cs.2020.2470
احمد سرداری; فاطمه امیری. "بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد توسعه محصول جدید با تاکید بر نقش استراتژی خلق مشترک ارزش (مورد مطالعه : شرکت‌های بیمه خصوصی)". , 16, 14, 1399, 155-180. doi: 10.22070/cs.2020.2470
سرداری, احمد, امیری, فاطمه. (1399). 'بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد توسعه محصول جدید با تاکید بر نقش استراتژی خلق مشترک ارزش (مورد مطالعه : شرکت‌های بیمه خصوصی)', , 16(14), pp. 155-180. doi: 10.22070/cs.2020.2470
سرداری, احمد, امیری, فاطمه. بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد توسعه محصول جدید با تاکید بر نقش استراتژی خلق مشترک ارزش (مورد مطالعه : شرکت‌های بیمه خصوصی). , 1399; 16(14): 155-180. doi: 10.22070/cs.2020.2470