- Torres, R.; Sidorova, A.; Jones, M.C. (2018), Enabling firm performance through business intelligence and analytics: A dynamic capabilities perspective, Information & Management,Available online 3 April.
- Jayakrishnan, M.; Mohamad, A.K.; Mokhtar, M.Y; (2018), Assimilation of Business Intelligence (BI) and Big Data Analytics (BDA) To-wards Establishing Organizational Strategic Performance Management Di-agnostics Framework: A Case Study, Journal of Digital Information Management, 16(1), 22-32.
- Ramakrishnan,T.; Khuntia, J.; Kathuria, A.; J.V. Saldanha, T., (2018), Business Intelligence Capabilities, Annals Of Information systems 21, p 15-26.
- Bestman, A. E; Wogboroma, H., (2016), The Efficacy of the “ Big Data “ Syndrome and Organizational Information Governance, Journal of Information Engineering and Applications, 6 (4), p. 31–42.
- فخاری، حسین، پاییز و زمستان(1393)، بازخوانی تعریف شرکتهای دانشبنیان بر اساس شرایط اقتصادی کشور، فصلنامه سیاست علم و فناوری، سال ششم، شماره 4.
- هادی تبار، جواد؛ مدهوشی، مهرداد، (1396)، ارائه مدل بومی چابکی سازمانی در شرکتهای دانش بنیان، پژوهشنامه مدیریت اجرایی، دوره 9، شماره 17، 35-58.
- خطاطیان، محمد صادق؛ طباطبائیان، حبیب اله؛ امیری، مقصود؛ الیاسی، مهدی، تابستان (1394)، تحلیل محتوای ویژگیهای شرکتهای دانش بنیان، پژوهش مدیریت منابع سازمانی، دوره 5، شماره2.
- طبرسا، غلامعلی؛ جنتی، فاطمه، تیر (1396)، هوشمندی کسب و کار و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان، دومین کنفرانس سالانه پارادایمهای نوین مدیریت در حوزه هوشمندی، دانشگاه تهران.
- عبداللهی، بیژن؛ غفوریان، فاطمه؛ حسن شاهی، علی، بهمن (1393)، مدل عوامل کلیدی موفقیت شرکتهای دانشبنیان، دومین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانشبنیان.
- مهرابی، علی؛ محمودی، ادریس؛ علی حسینی، رضا؛ بهار(1395)، ارزیابی بلوغ هوشمندی کسب و کار با یک مدل ترکیبی جدید، فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، سال چهارم، شماره 15، ص 96-65.
- حقیقت منفرد، جلال؛ عوض ملایری، علی، (1389)، تأثیر هوش تجاری بر فرآیندهای تجاری و عملکرد سازمانی مطالعه موردی: شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو)، همایش هوش سازمانی و هوشمندی کسب و کار، تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز.
- رئیسی وانانی، ایمان؛ گنجعلی خان حاکمی، فاطمه، بهار (1394)، طراحی سیستم استناج فازی – عصبی انطباقی برای ارزیابی استقرار سیستم هوشمندی کسب و کار در صنعت تولید نرم افزار، مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکدة مدیریت دانشگاه تهران، دورة 7، شمارة 1، ص 104-85.
- رونقی، محمد حسین؛ موسی خانی، محمد، خرداد (1394)، رابطه بین رعایت اخلاق کاری و بلوغ سیستمهای هوشمندی کسب و کار، معرفت، سال24، شماره 210، ص 120-111.
- Foshay N.; Kuziemsky C., (2014), Towards an implementation framework for business intelligence, international journal of information management, 34(1), p 20-27.
- رونقی، محمد حسین؛ رونقی، مرضیه، بهار (1393)، ارائه مدل بلوغ هوشمندی کسب و کار در بین سازمانهای ایرانی، رشد فناوری، فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، سال دهم، شماره 38، ص 38-44.
- زارعی، عظیم؛ شرفی، وحید؛ ملکی؛ فاطمه، (1397)، بررسی اثر بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه بر واکنشهای رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام)، راهبردهای بازرگانی، دوره 15، شماره 12، 1-16.
- Lim, W. M., (2017), Online group buying: Some insights from the business-to business perspective, Industrial Marketing Management, Volume 65, P 182-193.
- ملک اخلاق؛ اسماعیل، میرعسکری؛ رضا، امین؛ محدثه، (1397)، بررسی تاثیر استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکتهای صنایع پوشاک و ساختمانی در شرایط رکود اقتصادی، راهبردهای بازرگانی، دوره 15، شماره 12، 49-65.
- ملک زاده؛ غلامرضا، سلطانی؛ فرشته، (1393)، سیستمهای هوشمندی کسبوکار و تحولگرایی مدیران در شرکتهای کوچک و متوسط، نشریه رشد و فناوری، دوره 11، شماره 41، 21-26.
- رونقی، محمد حسین؛ رونقی، مرضیه، بهار (1393)، ارائه مدل بلوغ هوشمندی کسب و کار در بین سازمانهای ایرانی، رشد فناوری، فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، سال دهم، شماره 38، ص 38-44.
- طبرسا، غلامعلی؛ جنتی، فاطمه، تیر (1396)، هوشمندی کسب و کار و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان، دومین کنفرانس سالانه پارادایمهای نوین مدیریت در حوزه هوشمندی، دانشگاه تهران.
- شریعت فر، عطیه؛ (1398)، عوامل موثر در موفقیت هوشمندی کسب و کار، چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی، شهر بانکوک، دانشگاه Kasem Bundit.
- انصاری، رضا؛ خجسته، نازنین؛ عابدی شریبانی؛ علی اکبر، زمستان (1393)، بررسی عوامل تکنولوژیک، سازمانی، فرآیندی و کسب و کار موثر بر پیادهسازی موفق سیستم هوشمند کسب و کار در شرکتهای خدمات اینترنتی (مورد مطالعه: شرکت شاتل)، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال چهارم، شماره چهارم، شماره پیاپی (15)، 143-166.
- Muntean M., Cabau L. and Rinclog V., (2014), Social business intelligence: a new prespective for decision makers, social and behavioral sciences journal, V 124, p 562-567.
- ممبنی گوداژدر، امیدعلی، (1395). بررسی نقش منابع انسانی و الگوی همافزایی در توسعه و تکنولوژی شرکت ملی حفاری ایران، ماهنامه پژوهش ملل، دوره اول، شماره 8، 41-52.
- Cooper, R. G. (1995) ,Developing New Products On Time, In Research-Technology Management, 38 (5), p 49–57.
- Cooper, R. G.Kleinschmidt, E. J., (2011).New Products: The Key Factors In Success. Marketing Classics Press.
- Lee,. K. B.; Wong, V. (2011), Identifying the moderating influences of external environments on new product development process. Technovation. Volume 31, Issues 10–11, P 598-612
- Cooper, R. G.Kleinschmidt, E. J., (2011).New Products: The Key Factors In Success. Marketing Classics Press.
- Hilletofth,.P.; Eriksson,. D., (2011), Coordinating new product development with supply chain management, Industrial Management & Data Systems, Vol. 111 Issue: 2pp.264-281.
- Huang,. C. T.; Tsai, K. H., (2014), synergy, environmental context, and new product performance: A review based on manufacturing firms. Industrial Marketing Management. 431407–1419.
- Song, M.; Montoya-Weiss, M. M., (2001), The effect of perceived technological uncertainty on Japanese new product development. Academy of Management Journal, 44(1), 61–80.
- Cooper, R. G.Kleinschmidt, E. J., (2011).New Products: The Key Factors In Success. Marketing Classics Press.
- Song, M.; Montoya-Weiss, M. M., (2001), The effect of perceived technological uncertainty on Japanese new product development. Academy of Management Journal, 44(1), 61–80.
- Rese, A.; Baier, D., (2011), Success factors for innovation management in networks of small and medium enterprises. R & D Management, 41(2), p 138–155.
- Cooper, R. G. (1995) ,Developing New Products On Time, In Research-Technology Management, 38 (5), p 49–57.
- Huang,. C. T.; Tsai, K. H., (2014), synergy, environmental context, and new product performance: A review based on manufacturing firms. Industrial Marketing Management. 431407–1419.
- Song, M.; Montoya-Weiss, M. M., (2001), The effect of perceived technological uncertainty on Japanese new product development. Academy of Management Journal, 44(1), 61–80.
- Rese, A.; Baier, D., (2011), Success factors for innovation management in networks of small and medium enterprises. R & D Management, 41(2), p 138–155.
- Cooper, R. G. (1995) ,Developing New Products On Time, In Research-Technology Management, 38 (5), p 49–57.
- Cooper, R. G.Kleinschmidt, E. J., (2011).New Products: The Key Factors In Success. Marketing Classics Press.
- Huang,. C. T.; Tsai, K. H., (2014), synergy, environmental context, and new product performance: A review based on manufacturing firms. Industrial Marketing Management. 431407–1419.
- Barkhatov V., Pletnev D., Campa A., (2016), Key Success Factors and Barriers for Small Businesses:Comparative Analysis, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 221 p 29 – 38.
- Gamache ing, S. Abdulnour ing.,G., (2016), Dynamic Manufacturing Cells and SME Network: Key Success Factors, IFAC-PapersOnLine 49-12, p 851–856.
- Hsu,C., Chang,A., Luo,W., (2017), Identifying key performance factors for sustainability development of SMEs e integrating QFD and fuzzy MADM methods, Journal of Cleaner Production 161, p 629-645.
- ملک زاده؛ غلامرضا، سلطانی؛ فرشته، (1393)، سیستمهای هوشمندی کسبوکار و تحولگرایی مدیران در شرکتهای کوچک و متوسط، نشریه رشد و فناوری، دوره 11، شماره 41، 21-26.
- ابویی اردکان، محمد؛ لبافی، سمیه؛ آذر پور، سمانه؛ جلال پور، مهدیه، (1393)، شناسایی عوامل حیاتی موفقیت تفکر راهبردی در دیدگاه مدیران سازمان های فرهنگی شهر اصفهان، پژوهشنامة مدیریت اجرایی علمی_ پژوهشی، سال ششم، شمارة یازدهم.
- آذر، عادل؛ مومنی، منصور؛ آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد 2، تجزیه و تحلیل آماری، نسخه سوم تهران.
- Cooper, R. G.Kleinschmidt, E. J., (2011).New Products: The Key Factors In Success. Marketing Classics Press.
- صفرزاده، حسین؛ بنکدار مازندرانی، نازنین؛ جاویدی حق، مریم، مدیریت : مدیریت کسب و کار: بهار 1389 ، سال دوم – شماره 5.
- Muntean M., Cabau L. and Rinclog V., (2014), Social business intelligence: a new prespective for decision makers, social and behavioral sciences journal, V 124, p 562-567.
- Huang,. C. T.; Tsai, K. H., (2014), synergy, environmental context, and new product performance: A review based on manufacturing firms. Industrial Marketing Management. 431407–1419.
- Huang,. C. T.; Tsai, K. H., (2014), synergy, environmental context, and new product performance: A review based on manufacturing firms. Industrial Marketing Management. 431407–1419.
|