سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

ایزدی, حمید, حمیدیان پور, فخریه. (1399). بررسی تأثیر ادراک مصرف‌کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). , 15(11), 146-163. doi: 10.22070/15.11.146
حمید ایزدی; فخریه حمیدیان پور. "بررسی تأثیر ادراک مصرف‌کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)". , 15, 11, 1399, 146-163. doi: 10.22070/15.11.146
ایزدی, حمید, حمیدیان پور, فخریه. (1399). 'بررسی تأثیر ادراک مصرف‌کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)', , 15(11), pp. 146-163. doi: 10.22070/15.11.146
ایزدی, حمید, حمیدیان پور, فخریه. بررسی تأثیر ادراک مصرف‌کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). , 1399; 15(11): 146-163. doi: 10.22070/15.11.146