سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

نوروزی, حسین, طیب زاده, مهدی, شجاع, علی. (1399). بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه). , 15(11), 104-119. doi: 10.22070/15.11.104
حسین نوروزی; مهدی طیب زاده; علی شجاع. "بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه)". , 15, 11, 1399, 104-119. doi: 10.22070/15.11.104
نوروزی, حسین, طیب زاده, مهدی, شجاع, علی. (1399). 'بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه)', , 15(11), pp. 104-119. doi: 10.22070/15.11.104
نوروزی, حسین, طیب زاده, مهدی, شجاع, علی. بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه). , 1399; 15(11): 104-119. doi: 10.22070/15.11.104